30 maj 2010

Tjejkväll!

Igår hade vi lite tjejkväll hemma hos mig. Lisa, Lissan och Julia va här på grillning.Vi hade roligt, tjötade drack ett och annat glas vin:-) Det slutade med att jag Lisa och Julia tog en runda på krogen....det va kul att komma ut en sväng har inte varit ute på så länge. Fast utelivet är väll sådär kul....det få inte bli för ofta.
I dag e det morsdag, jag fick en hängmatta och ett örngott där det står världens bästa mamma. Så gulliga barn jag har. I em ska vi till Mamma och ge henne en liten paket. Sen ska vi på kalas hos Inga-lill, pärs farmor det ska bli kul ha inte träffat dem på länge och inte Linda och Johan och William på länge.
Nyss ringde Anna och undrade om vi skulle ta en vinkväll nästa helg....lämna bort barnen och bara sitta i lugn och ro. Åhh va sugen jag blev på det.....så det får det allt bli nästa helg!!!
Ha det så bra sålänge!!

Inga kommentarer: