25 maj 2010

En vilodag!!!

Idag har jag haft en ledig dag. Så skönt som alltid. Behövde ha en dag ledig utan massa måsten och det har jag haft idag.På fm var jag hos Anna och tog en kaffeoch nu I em nu har jag haft huset fullt med ungar men de sköter sig nästan själva så det e ju lungt. Snart ska jag iväg till sofie och klippa mig...verkligen behövligt, ser bedrövlig ut!
Igår kväll var jag och Wilma på a6 och shoppade lite kläder till henne, det blev en fleece tröja, en klänning lite linnen foppatofflor och en baddräckt. Det e så skönt att gå med henne själv hon tycker det e så roligt att välja kläder själv. När man har med sig maja blir det oftast så stimmigt hon e ju lite vild.....eller 3åringar tycker inte det e kul att gå i affärer. Bättre att de e hemma och leker.
Maja är så duktig hon e helt torr nu...dag som natt....i början trodde jag aldrig att det skulle gå men hur smidigt var det inte egentligen.....hon har inte kissat ner sig en droppe på 1 vecka. Gött inga blöjbarn:-) Då tjänar man några hundra i månaden på det.

Imon e det dags för jobb igen....snart e det semester.
På fredag tänkte jag tar mig ner bland allt folk på marknaden, tycker det e lite mysigt, sen på lördag har jag storbjudning här hemma....lissan, lisa och julia ska komma hit på mat, tjöt och vin:-) Det blir fint de:-)
Ha det fint.

Inga kommentarer: