18 maj 2010

Städning

D
enna vecka är det i stort sett bara jobb som gäller, men blogga lite är ju alltid kul så vi få se om jag kan skriva nått roligare än jobbet här;-)
I går blev jag tokig när jag kom hem, Pär var ledig och Wilma va ju och lekte hela dagen som vanligt. När hon kom hem på kvällen hade hennes kompis klippt henne.....Kul sånnt är!
Men det var inte så farligt som jag trodde...men hon som sparar till lång lugg och allt, har fått en ganska konstig lugg så det blir nog att klippa av den och ha lugg igen.
Dessa ungar blir tokig!
När jag kom hem idag upptäkte jag att solen legat på i vardagsrummet och allt j-vla damm hade kommit fram....va f-n städade ju i söndags...men men det va bara att ta tag i städning idag igen, sen fick jag värsta rycket och började städa i köksskåpen oxå. Jag tror allt jag lider av städmani!
Hatar att se grejer framme och så.
Imon när jag lämnat de vilda på dagis så ska jag bara åka hem och slappa innan jobbet (eller putsa fönsterna)....kan man behöva de få gånger man börjar kl 15.
I kväll är det dags för de desperata hemma fruarna:-) Bästa på hela veckan:-)
Ha en bra vecka alla vänner.

Inga kommentarer: