27 maj 2010

bloggar lite på rasten....

Är nu på jobbet och ha lite rast så jag tänkte passa på att blogga lite. Idag lämnade jag lilla Maja på dagis redan kl 9 för de skulle till skogen och hon missar ganska ofta det eftersom hon kommer sent ibland och så. Jag och Wilma passade på att ha lite egentid då så vi åkte upp till Tabergs topp och åt glass i solen:-) Super mysigt!
Sen råkade jag åka förbi stan innan jobbet, köpte ett linne till mig och en morsdag present till min mamma. Åhh skulle vilja ha massa pengar så man kan köpa lite snygga kläder hittade massa på stan idag. Men får väll hålla i pengarna lite...det tycker iallfall Pär att jag ska göra;-)
Igår efter jobbet städade jag ur hela min bil....och tvättade den och så...har aldrig hänt innan men jag ville bevisa för Pär att jag oxå kan;-)....han tycker nämligen att den jämt e skitig invändigt...åh så fin den blev. Men han var ju tvungen att tvätta om bilen lite oxå...jag hade givetvis missat lite här och där....dessa karlar.
Ikväll blir det bio ska bli kul. Tack och hej...bäst att jobba lite igen:-)

Inga kommentarer: