03 maj 2010

Ledig dag!!!

I

helgen har jag jobbar, det var helt ok faktiskt. En helg går ganska fort nu när man jobbar normala tiden. I söndags fick jag åka in och jobba lite tidigare så det blev en 9-21 tur. Idag har jag varit ledig, på fm gjorde vi ingenting...bara slappade sen åkte vi till mamma och hämtade symaskinen.....har sytt upp lite gardiner här nu i kväll. Efter vi hade varit hos mamma åkte vi till stallet med Helena och Julia...och herre min get jag gillar verkligen inte hästar och stall....ine min grej precis. Men barnen har ridit lite och så...men de blir inte några häst tjejer det ser jag på dem. Och skönt är ju det:-).
Har ju tänkt att de ska spela fotboll.....haha det gillar jag.....så på lördag ska de börja på bollibompa fotboll. Få se vad det är för spännande.
Imon ska jag på en demensutbildning, så jag slipper jobba.....gött.
Efter dagis imon ska vi på läkarundesökning med Wilma....5årskoll.....hon ska få spruta=inte lätt.
Ha det så bra!

Inga kommentarer: