28 april 2011

Vilken dag:-(

Fyy vilken dag vi har haft idag....är verkligen helt slut.
Det började med ett besök på smådjurskliniken för att kolla Bamses tänder som jag såg igår kväll att dom va nått grymt långa...han har inte ätit på typ en vecka heller.
Mm när vi väl kom dit så var det bara att ta ställning till operation eller att ta bort han....hmm det blev genast väldigt svårt. Men vi valde att göra en operation på han. Det gick bra o han är nu hemma igen men väldigt vinglig o har inte börjat äta men han tar sig nog få vi hoppas. När jag väl skulle åka o hämta han upptäkte jag att jag glömt kort o körkort hemma.....mm då va jag nått grymt arg på mig själv...men allt löste sig till slut.
Inte nog med det så har det varit problem med massa andra grejer oxå så ja jag är helt slut.

Men man ska inte klaga....läste karins blogg nyss o hittade en länk där....fyy va hemskt man bara ryser när man läser sånnt här. Så nu känns allt mkt bättre igen... man ska nog inte klaga på sånna här små baggateller som lite extra utgifter för fy va hemska saker som kan hända.
http://tindraskamp.se/

Ha nu en bra kväll för det ska vi ha:-)

Inga kommentarer: