19 april 2011

Lillan:-)

Nu blir vi snart utskrivna från Neo hemvård......igår när vi var där hade hon ökat på väldigt bra igen. Så nu vägde hon 2700g....herregud det va inte mer än 2 veckor sen hon vägde 1955g. Det går verkligen undan när de väll börjar att öka.
Så nu helammar jag tills imon o så få vi se hur det ser ut på vågen då.....så antingen imon eller i påsk blir vi utskrivna. Så nu snart ska jag börja plocka föäldrardagar...o jag som inte har bestämmt helt hur många dagar jag ska plocka.....men tror jag lugnar mig o börjar plocka på dagarna 1 maj så hinner jag tänka lite till.

Har tvättat upp alla kläder i st 50-62 nu. O det finns en del...vissa kläder ser nästan inte använda ut medans andra är nått grymt slitna....de har ju redan gått igenom 2 barn.
Nu ska jag ut i solen...kan inte fatta vilket sommarväder det har blivit!!!

Inga kommentarer: