13 april 2011

Duktig!!!

Lillan är duktig hon äter, sover, bajsar o ökar i vikt:-) Har varit på neo idag o vägt henne så nu hade hon paserat 2500g iallafall....inte dåligt. Hon är verkligen inte stor den lilla tösen men gud så gullig o snäll!
Ja o jag är inte dålig jag heller!!!.... har idag...påskpyntat lite, bakat några kakor, varit ute en kort promenad i det iskalla vädret, gjort köttfärslimpa, o ja vad ska hända mer idag...kanske ska vika tvättberget oxå!!!

Vilka underbara männinskor o vänner man har runt sig, när jag var gravid o hade det som jobbigast så var det många som erbjöd sig att passa barnen lite så jag kunde vila. O nu när jag har fått barn så är det redan folk som sagt att vi kan ta de stora barnen nån dag om du vill vila eller så....så skönt att veta att det finns sånna så bryr sig. Vad söta ni är:-)
Men änsålänge tycker jag det är ganska lungt att vara 3barns mamma! Kanske blir annat sen när Pär börja jobba ...vem vet"?
Nähe om jag ska ta tag i livet här igen...ha en bra kväll!

Inga kommentarer: