21 april 2011

En bra dag.-)

Idag har jag/ vi haft en riktigt trevlig dag. Dagen började med att Helena o Julia kom hit o lekte....o fikade lite!
Jag eller rättare sagt Nova fick super gulliga kläder av dem!
2 Tröjor o ett par tajts från mexx....super gulligt. Tack Tack!!
Herregud var jag o Helena köpte mkt mexx kläder till Wilma o Julia när de va små. Vi var runt i alla överallt i handlade;-)
Sen nu i em kom Carro hit o mildetid va länge sen det va jag träffade henne, man hinner ju nästan aldrig att träffas längre....man jobbar ju jämt o båda jobbar ju kvällar o helger så det är inte lätt att få ihop nått. Men nu äntligen fick vi tjata lite o även den söta vännen hade med sig urgulliga kläder till lilla Nova:-)
Men nu tycker jag det räcker med klänningen från esprit....även carro hade köpt denna ursöta klänning....så jag får göra byte nr 2! Haha Elin, svärmor o carro hade köpt samma klänning i samma storlek, är inte det lite komiskt.  Men tack ändå carro!

Imon väntas barnkalas för Maja....9 ungar ska komma hit o busa...det blir spännande!
O imon tror jag det blir studsmatte inköp...grannarna har köpt den stora studsmattan idag o vi som hade tänkt köpa den mellanstora men barnen är som tokiga nu sååå det få nog bli den stora!
O Vilket sommar väder det har blivit ....det passar ju bra nu i påsk!!!
Glad Påsk!!!

Inga kommentarer: