17 april 2011

Vilken dag:-)

Vaknade upp idag o var inte alls på humör...en riktig skit dag kändes det som. Men vad hände denna skit dag förvandlades till en helt underbar söndag:-)
Började med att jag tog tag i hela övervåningen o rensade undan lite. hmm ska igentligen inte säga detta högt men va håller jag på me´ köper kläder till tjejerna ganska ofta o ja Maja ungen har 33 klänningar..hon kanske har ännu mer vem vet för det va bara de som var rena kan finnas fler i tvätten...nu får det vara bra Hanna du har köpförbud ett bra tag nu!!!!
Tog ut spis o grejer till lekstugan o gjorde lite fint där.
Sen behövde jag ha lite egentid så jag tog en tripp till a6 o bytte kläderna Farmor o Farfar hade köpt till Nova eftersom de köpte precis likadant som Elin hade köpt. Så nu blev det ett par tajts, en boby o ett par byxor från esprit....gulligt gulligt! Passade på att köpa en pjamas till. O ja vad hade jag med mig hem....hmm äntligen fick jag tummen ur o köpte mig en adidas jacka en ROSA underbart fin är den. Kommer nog bo i den ett bra tag nu. O den va inte så billig heller precis!

O nu i em har vi varit ute i trädgården hela dagen....o vilken underbar gata vi bor på ....det är så mkt trevliga grannar här...( Nästan alla) ....så vi har bara stått o pratat med folket...planerat för bygge av blommlådor så vi får behålla våra barn, eftersom det finns en helhög längre bort på gatan som kör som galningar.
O Barnen har lekt med kompiar hela dagen lång!

Imon är det dags för Neo igen...ska väga lillan o gå på hlr utb. Hoppas jag träffar mina kära vänner där uppe....det är konstigt att efter bara några veckor så har man fått nya vänner. Man blir som en stor familj när man bor så!! Så nu när man är hemma igen så saknar man ändå sjukhustiden. Mkt märkligt!!!

Inga kommentarer: