16 april 2011

Herre min get..

Ja idag har det varit en tjejdag här hemma i taberg, pär gick tabergsmilen idag så vi andra fick klara oss utan honom. O det var väldigt skönt måste jag säga. Vi har sålt en kyl, gått 2 promenader, lagat god middag, badat nova o lite så.

Den sista tiden har jag och Pär sagt att hemskt vad Maja börjar lägga på sig....hon väger som ja jag vet inte vad....våra barn har alltid varit väldigt smala o smidiga...men nää vad händer med Maja hon har lagt på sig 1 kg på 3 månader detta verkar inte bra. Hon ska snart på 4års kontroll så jag måste kolla vad som händer på hennes kurva kan inte vara bra att gå upp så fort när man är så här liten. Ja hon väger 17,5 kg....jag tycker det är mkt....herre gud hon går snart om wilma både i vikt o skostorlek.....
Min Kära man säger så här om detta.....`hon blir säkert som dig kort o tjock`...snällt ja han är sååå snäll såå!
Trevlig lördag kväll folket!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hihi, Nellie vägde 18,2 kg och var 107 cm lång nu på hennes 4 års-kontroll.

Hannas vardagsliv sa...

Ja de är väll så stora helt enkelt....Jämför ju med wilma o hon är inte så stor precis!