09 december 2010

Vagn o lite annnat

Varit o tittat på vagn idag o shit det e ju såå kul....är verkligen glad att jag inte har en vagn så jag får köpa en ny:-)
Just nu har jag 2 favoriter....Se hela bilden

brio sing i grön.....ellerSe hela bilden
babytravel i brun......ingen leveranstid på dem så jag kan ju tänka till februari iallafall vill helst ha min vagn i slutet på mars i fall den lill* kommer lite tidigt.



Svårt men båda vagnarna är ganska billiga så mannen säger inte så mkt om det han får väll betala o jag väljer;-)

Nu ikväll har Linda, Johan och William varit här o fikat...o barnen har lekt massa. De har så roligt ihop nu när William blivit större.

Imon bär det av mot gbg.....kul. Ha en bra kväll själv går jag och lägger mig är helt slut har nog gjort lite för mkt de sista dagarna......har verkligen haft mkt sammandragningar idag....sååå vila är det som gäller nu!

1 kommentar:

Julia sa...

Va roligt att titta på vagn!!!!!!!!
Nu vilar du, spring inte runt och stimma nu.