15 december 2010

Mysdag med Wilma:-)

När jag kom till dagis idag så stod det en lapp...`obs magsjuka`
Hmm tänkte jag....sa till Wilma att vi går hem igen men ungen vägrade...jaha då har man det om nån dag då....åkte ner till Majas dagis och lämnade in henne.
Men på väg hem kände jag att va fan det går ju inte att smitta henne med flit det känns liksom så...jag går ju ändå bara här hemma det hade ju varit en annan sak om man jobbade då har man ju inte så mkt val. Så jag vände och tvingade med henne hem igen....tillochmed fröknarna var på väg hem för det fanns nästan inga barn på dagis.....15 barn var där idag av hmm tror det är 35-40 ungar annars...sååå vissa var sjuka och en del valde som jag att gå hem o försöka undvika skiten.

Vi har haft så mysigt jag och Wilma ...först var vi hos sandra och thea och lekte lite:-) Alltid mkt trevligt att träffas. Sen nu har vi varit på mc donalds och en liten runda på a6 köpte en julklapp:-)
Nu ska vi hämta hem den lilla fian på dagis....jag får alltid dåligtsamvete när jag är med den ena ungen och ha mys och den andra få vara på dagis.....men men hon lider aboslut inte av att vara där för hon älskar sitt dagis, och sina fröknar!!!

Halva tiden i dag oxå....V 20...åhh inte dåligt....eller halva tiden har nog varit för längesen tror jag...föder väll i v 33-36 ungefär skulle jag tippa på.

Trevlig kväll alla...jag ska ha lite fikafolk här ikväll.....:-)

Inga kommentarer: