04 december 2010

Handla med barn....

På fm idag så åkte vi till maxi hela familjen för att handla....kan tycka att det e skönt att handla när pär e med för då slipper man bära allt tungt och så. Men Barn i affärer är väll inget jag tycker är så himla kul precis. Maxi går väll an det är annat med a6.....har kommit på efter många försök att det inte ens är att tänka på. Barnen kan ju inte råför att de går och gnäller för det är verkligen inget ställe för ungar. Men idag när vi handlade iallafall så skulle alla helt plötsligt trycka på scannern....och shit va stirrig jag blir av sånnt har liksom inte tid....så jag´tappade en ask med körsbärstomater på golvet och gnällde lite....då säger wilma till míg ( ´mamma det kommer att bli jobbigt med 3 barn´) söt hon är den lilla tjejer:-)

När vi kom hem därifrån så började jag röja i barnens kläder....båda har vuxit och skulle jag haft pengar hade jag slängt ut all skit de har i gardroberna och köpt massa nytt fint. Maja e en riktig ärve unge och det gillar jag inte. Vissa kläder e så fula men jag är för snål för att slänga dem. 

Trevlig kväll......

Inga kommentarer: