01 december 2010

En liten bebis:-)

Ja då e det väll lika bra att berätta för världen att vi ska ha en liten bebis:-) Har varit och kikat på den underbara lilla krabaten idag. Allt känns så bra när man äntligen få se den.
Lyckligast i hela världen e jag nu:-)

I går var jag på koll av tappen och lite så....ja och det såg fint ut ( känns bra) Men helt sjukskriven blev jag. Så  nu e det vila som gäller....kaffe folket träffar jag mer än gärna men ni hurtbullar behöver inte ens fråga om vi ska ta en promenad för det e förbjudet att göra. Undvika fysikaktivitet är det som gäller från och med nu!!!!
Men jag ska göra allt för att den lill* ska stanna där inne så länge som möljligt och att jag slipper lägga mig oförlöst på bb.

1 December är det idag oxå...barnen stirrade upp för att kolla på adventskalendern och öppna sitt första lilla paket oxå, idag fick de ett lypsyl. Spännande ända fram tills Tomten kommer nu:-)
Tack och hej på en stund....


Inga kommentarer: