26 december 2010

Julafton nr 2:-)

Ja nu är julen nästan över....ganska skönt när man har fått allt överstökat. I går var vi och firade jul hos mamma och pappa.....det va super mysigt det oxå.
O en himlans massa paket blev det även där.....så idag har jag rensat bland barnens leksaker och ställt i ordning på allt. Möblerade om lite gjorde jag oxå....det blev så bra så.
Barnen har varit trötta hela dagen. Fast de har ju orkat leka med lite saker...men det finns en del kvar som de inte ens har börjat leka med....men det blir ju såå när det blir så mkt nytt på än gång. Massa bra saker blev det iallafall, även till oss vuxna.
Annars idag har vi inte gjort ett skit om jag ska vara helt ärlig så går jag fortfarande runt i pjamas och även lilla Maja oxå...det är nog lika bra att ta på sig imon bitti istället....åhh va skönt det är att inte göra nått.
Glömde nästan att ta kort i går men här kommer iallafall 2 på mina underbara ungar:-)



Tack för idag nu blir det soffhäng resten av kvällen:-)

Inga kommentarer: