08 december 2010

Julklappar

Igår var jag och Elin på julklappsjakt, hittade till Mormor och Morfar, Mamma och Pappa. Så nu är det bara resten kvar;-) .....om jag ska vara ärlig så tycker jag inte det är alls kul i år att köpa julklappar. Man skulle inte köpa till alla igentligen....det e ju bara en stress att stirra runt i affärerna och försöka att hitta nått.
Men nu e vi ju en bit på vägen så det får väll lösa sig.

Nu håller jag på att förbereda inför årets julfest med jobbet....det va min tur i år så jag fixar lite här....det ska bli trevligt.
Tjejerna är på dagis till halv 4 idag sen ska de hem till farmor och baka pepparkakor.

Har beställt biljetter till dans uppvisningen som är i januari...fattar nästan inget men fredag-söndag har de dans i stort sett hela dagarna och uppvisningen är på lördagkvällen....2½ timme....shit asså hon är ju faktiskt bara 5år...men det löser sig säkert...mat och fika och allt ska me´. Det är väll bara att lämna henne nere i stan och hoppas det löser sig.....en otroligt orolig mamma är jag nu men tror verkligen inte jag va iväg så när jag var 5år.
Nähe nu ska jag städa vidare lite .....ha´ de fint

Inga kommentarer: