18 november 2010

skit dag....

Igår gick jag hem från jobbet för jag kände mig allmänt sjuk. Ont i kroppen, trött och sånn huvudvärk. Så jag har varit hemma även idag. Igår låg jag i sängen i stort sett hela dagen...idag har jag varit lite piggare men fortfarande lite halv dann.
Har inte gjort nått alls idag....sytt lite på adventskalendern...hur ska jag hinna klart behöver vara hemma fram till advent för att jag ska hinna.

På fm ringade jag försäkringskassan skulle bara undra vad mina pengar tagit vägen...o fyy fan för folket som sitter där kan de inte vara trevliga eller vad e det för fel.....blev så jävla arg på dem så tillslut började jag lipa. Några pengar får jag nog aldrig se....för jag har gjort fel säger de....så nu ska jag göra om allt och skicka in igen.....det e såå spännande.
Vård av barn ska man aldrig begära det e fan bättre att vara hemma och vara sjuk själv. Änså länge har jag väntat i 48 dagar.....det ska bli spännande att se hur lång tid detta ska ta.
Imon hoppas jag att jag e piggare så jag slipper sitta här och glo.
ha det fint....

Inga kommentarer: