23 november 2010

Julklappsjakt:-)

På fm idag så har jag och mannen varit på jakt efter julklappar till Wilma. Han e ledig idag och jag börjar nu kl 3 så det va perfekt att lämna barnen på dagis och ta ett varv runt i leksaksdjungeln. Men gud så svårt det e att köpa till Wilma men det blev ett dockhus och tillbehör....summa för 2 grejer blev 888kr. Billigt asså.....sen köpte jag även en sminklåda och sen har jag köpt lite i ullared oxå så iår blev det nog ganska lite paket men väldigt dyra. jaja det e ju barnen värda såklart. Maja e allt redan klart till.

Sen har vi handlat mat och bara kikat runt lite. Glögg och massa mums till advent blev det:-)
Igår kväll var jag och Lissan i Julias nya lya...så fint så....det va länge sen vi träffades så det va så mysigt så.

Fick en lapp på dagis idag att det ska in 14 nya barn och att det behövs en extra planeringsdag för detta och givetvis så jobbar man den dagen.....jag som redan har tagit massa semester i december....men så e det ju att ha barn inget att göra nått åt. Skönt att vara ledig men just den veckan kunde jag likagärna jobbat för det e en riktig glidar vecka.
Nu e det välll dags att göra middag innan man ska till jobbet och slita:-)

Inga kommentarer: