15 november 2010

Jobb och Skogen....

I natt har jag inte sovit som jag brukar precis, Wilma vaknade och va rädd hon hade väll drömt om tjuvar och shit va svårt det va att somna om för henne....det tog ett par timmar sen mådde hon inte bra heller hon sa att hon mådde illa så jag fick göra macka och grejer mitt i natten men efter mkt prat och så så somnade hon men då hann jag väll bara sova en halv timme sen var det bara upp till jobbet. Så idag blev det inte mkt gjort på jobbet....helt slut har jag varit.
Pär var ju ledig idag så när jag kom hem så tog vi en promenad, vi gick till trollskogen och lekte lite. De går dit med dagis och då ville Wilma visa var det låg för vi visste ju inte det. Det va skönt att komma ut lite.
Nu blir det snart sängen men först ska jag kolla på tv lite!!!
 

Inga kommentarer: