11 november 2010

Mysmorgon....

Vi sitter här och myser jag och mina tjejer och kolla på barnprogram och äter frukost...det e så mysigt så.
Ikväll ska jag jobba igen...:-(
Jo pratade med carro igår och hon gav mig en sånn bra ide´ man kan ju åka till vissmålen och rida och kolla på djuren nån dag!!! Så det ska jag verkligen göra med barnen....tack för tipset bästa carro:-)
Ibland kommer man ju inte på nått man kan göra.

Ikväll ska en granne här ha tupperware party men jag jobbar ju så jag får ju hoppa över, hade varit världigt trevligt annars....alla grannar var ju bjudna och det hade varit kul att träffa de lite.

Innan jobbet idag måste jag åka och köpa present till Linus....Wilmisen ska ju på kalas nu igen.,....shit va kalas ungen är bjuden på. Det är ju roligt.
Nähe här kan jag inte sitta och blogga mer...måste beställa ett pyssel jag ska ha med mig till Lissan nästa torsdag :-)
hej på er!!!!

Inga kommentarer: