09 november 2010

Massa snö:-)

Åhh vaknade upp idag och inså att det va helt vitt...åhh så härligt. Barnen blev helt tokiga. Vi tog pulkan bort till dagis och lämnade Wilma. Nu har jag bara plockat undan här hemma och maja sitter och myser framför en film. Snart blir det lite lunch sen ska vi hämta Wilma och ta oss ut i pulkabacken. Ikväll blir det smycketsparty hemma hos mamma...hoppas jag hittar lite fint för jag vill ha lite nytt. Ska även beställa en exotiskplanka idag...för på lördag blir det 30års kalas....gamla pappan i huset fyller år.

Ibland har man så mkt att göra när man är ledig....nästa vecka är det dags för pysselkväll och jag vet ju inte ens vad jag ska pyssla med då...såå det kan ju vara dags att komma på det så jag hinner beställa nått oxå.
Ha en bra dag.......

Inga kommentarer: