19 november 2010

Åhh så glad jag e idag:-)

Idag e det en bra dag äntligen. Mådde mkt bättre idag när jag vaknade....så jag tog först en tripp till Angelika och köpte lite pysselsaker, sen var jag på backamo och köpte lite ljus och annat....och var även en sväng på stan och kollade ville köpa en klänning jag sett men icke det hittade den aldrig.
När jag kom hem efter alla äventyr så fick jag lite gjort.....Lite ´bilder kommer här:-)





Skulle ju varit på pysselkväll hos lissan igår och då hade jag tänkt att göra små söta askar som jag kunde lägga nån julklapp i och så men jag kände mig inte alls pigg igår kväll när jag skulle dit så jag stannade hemma så det blev att jag gjorde en liten ask idag! Och givetvis lite julkort...köpte lite roliga stämplar idag så jag var ju tvungen att testa dem.
Imon åker jag på att jobba ett par timmar....det finns aldrig folk på det stället när folk bli sjuka. hade igentligen ingen lust att gå in fast det e bra betalt men hade liksom inget val så det e väll bara till att jobba.
Trevlig kväll på er alla:-)

Inga kommentarer: