04 november 2010

Fika...pyssel och lite annat:-)

Igår på fm skrek barnen att de ville gå till dagis eftersom de skulle ha biotajm där på fm och de började inte innan 11. Så jag fick ringa dagis och kolla om de kunde komma tidigare och det gick ju bra! Så jag lämnade dem redan kl 9, och började inte jobba förens kl va 15. Åhh vilken sköndag det blev. Var och köpte present till mannen:-) Han blir ju 30 nästa vecka. 4
Sen var jag hos Catta och fikade:-) Super mysigt att träffa henne hon är en go vän som jag gärna vill behålla.  Man får faktiskt prioritera de vänner som betyder något, för man hinner verkligen inte träffa så många när man jobbar 90% och har 2 små ungar som kräver sin tid.

Idag har jag jobbat till 15, efter jobbet så var jag och Jessie och handlade lite pysselsaker. Ja och som vanligt så köpte jag ju en del...och givetvis så fort jag kom hem så blev det pysselstund här. Mysmys:-) Hoppas jag hinner klart det jag började med imon...lägger väll ut en liten bild sen.
Har även satt upp radonmätningsdoser idag ...så nu ska de sitta i 80dagar!

Ja och löneökning fick man oxå men jag kan väll säga att jag har fått bättre så ok med den men det kunde faktiskt varit lite bättre.
Nu blir det sängen:-)

Inga kommentarer: