28 augusti 2010

Torget:-) och lite annat;-)

Tog en runda på torget på fm idag, det e himlans mysigt där faktisk. Köpte lite bröd, och några bollkryss. Hade med mig lilla söta Maja oxå.....hon brukar inte gilla att gå i affärer och så men hon va så lugn och snäll så.
Nu är vi precis hemkomna från barnarp, det va barnarpsdagen där idag så vi passade på att åka ditoch titta lite. Tjejerna hoppade i hoppborg red på häst, och tog lotter:-) Ja och vi träffade en heldel `kändisar` oxå.

Nu e det inget annat än att börja förbereda inför kräftskivan.
Det ska bli kuligt:-) Synd bara att det ska vara så jävla regningt jämt....det blir nog att sätta på infravärmen på altanen ikväll......isigt kallt där.
Nu är det verkligen höst.....fast lite mysigt är det tycker jag man kan tänka lite ljus och bara mysa framför en bra film och så:-) Men tycker nog ändå att sommaren är bäst!!!!

Har ju fått för mig att jag ska försöka sluta röka oxå....fyyy fan va surt det e.....känner mig som ett åskmoln emellanåt men detta ska nog gå vägen......4dagen utan att ha rökt en hel cigg iallafall.....tar ett par bloss av folk jag träffar;-).....vi får väll se hur det ska gå ikväll.....hmmm när man dricker lite vin och så e det inte lätt att låta bli;-)
Hej så länge!!!!

Inga kommentarer: