27 augusti 2010

Ledig dag...underbart:-)

Det e så underbart skönt med en ledig dag!!! Har fikat med Anna och Lissan på fm.
Sen nu på em har jag gjort lite pajer tills imon vi ska ha lite kräftskiva här var det tänkt.
Barnen leker just nu men Tim, jag fattar inte hur stora de blivit....jag vet inte vad jag ska göra, de e ju nästan aldrig hemma!!!

Har börjat bli så enormt sugen på att renovera någonstands så jag går här fram och tillbaks och letar efter ett ställe vi kan börja fixa med som inte kostar alldeless för mkt pengar...hmmm det blir nog hallen ändå. Det ska klinkas trappa, tapetsera och byta golv.....och ska man sänka taket eller ej???? Tänkte lägga fram detta förslag till min man när han kommer hem;-)


Ikväll ska vi hämta lite kinamat och ha myskväll....Älskar fredagsmys:-)
Ha det bra så länge!!!

Inga kommentarer: