15 augusti 2010

Ångest.....!!!!!

Nähe nu e det verkligen dags att börja jobba imon igen. Känns så surt men det blir säkert helt ok när man väl har kommit till jobbet! Vi får väll se.

I helgen har det varit en del. i fredags kväll var vi först hos pappa och gav honom ett paket. han fick ett kort av mig och syskonen:-) Blev så bra så Tack Marie!

Sen efter det var vi på kräftskiva hos maria och johnny...super gott och trevligt. I går hade vi en riktig rensar dag, fixat lite i källaren, sen var vi i skogen och plockade några kantareller och lite blåbär. Idag har vi varit och köpt skor till alla i familjen utan mig. Wilma fick ett par adidas gympadojor maja ett par nike gympadojor och pär köpte sig ett par oxå:-)
Jag....köpte mig en iphone...åhhh glad jag e nu!!!! Äntligen fick jag en iphone så som jag har tjatat efter denna hela sommaren!

I Torsdags var jag och gjorde mina naglar igen de blev så snygga en helt vanlig fransk blev det denna gången...men såå surt att de redan börjar släppa i kanterna!!! Vet inte kanske måste gå tillbaks. Kände direkt att de kändes mkt mjukare än vad de gjorde förra gången.

Nu e man tillbaks i vardagen igen så...dags att lägga barnen. Nu frammåt har vi mkt på shemat, mkt jobb blir det denna veckan ska nämligen ta en extra dag oxå, sen till helgen blir det bröllop för våran del och barnen ska ut och åka husvagn med farmor och farfar. Och om en vecka firar vi 1årig bröllopsdag:-) Helgen efter blir det kräftskiva här hemma:-)
Hörs snart igen !!!!

Inga kommentarer: