25 augusti 2010

Hur dålig e jag inte....???

Ja hur dålig är jag inte på att blogga just nu!? Fattar inte vad som hänt....kanske e så att jag bara har jobbat sen den 16e... ja typ hela tiden.
Så ja vad har hänt....typ inget!

Barnen har börjat dagis igen, det går så bra så. Maja e lite små gnällig när jag lämnar henne men det släpper snabbt, hon vill nämligen börja på Wilmas dagis. men icke säger hennes mamma då. trivs så bra med Majas dagis så jag skulle aldrig byta dagis.

I lördags var vi på bröllop, Helena och Tobbe sa ja till varandra:-) Det var en super rolig kväll.

Wilma och Maja var med farmor och Farfar i deras nya husvagn i gränna över natten. Nästa år pratar de om att ställa upp den någonstands så vi alla kan utnytja den. Det e ju en väldigt bra ide´. Det tråkiga är ju att den står där den står och det kanske e svårt att åka med någon annan familj.
Vi har ju pratat om att köpa en egen vagn men nu vet jag inte riktigt hur vi ska göra.

Imon e det jobb igen sen e jag långledig:-) På lördag blir det kräftskiva här hemma....det ska bli kul:-)

Ha det/

Inga kommentarer: