29 augusti 2010

Dåligt humör!!!

Ush blir alltid så rastlös när jag inte gör något. Irriterad och arg på allt och inget alls.
Ni som känner mig väl vet ju precis vad jag menar;-) Ja och saken blir ju inte bättre när man har en man som inte fattar att han retar upp mig ännu mer.....åhhhhh va förbannad jag bli på sånnt.
Men nu börjar det lugna sig igen och jag ska ta och göra lite kvällsmat och sen lägga barnen. Ikväll blir det pannkakor:-) Fattar inte hur gott tjejerna tycker det e.....så fort jag frågar dem vad de vill ha att äta säger de pannkakor. Själv tycker jag det e lite småbökigt att göra.

Jo satt just och funderade på om jag ska åka på adelövmarknad på torsdag, ska jag vara helt ärlig tror jag aldrig att jag varit där...satt och kollade på lite bilder därifrån och jävlar vad folk det såg ut att vara. Jag som tänkte ta en lite tripp med barnen!! Får nog tänka en extra gång på det kanske e skit jobbigt och trångt att gå där med barn och allt.

Nu ska jag ta och räkna till tio som morfar brukar säga(när man är irriterad o arg) och sen gå och göra kvällsmat!!!

Inga kommentarer: