22 april 2010

Vad var det för djur????

Man undrar ju vad det var vi hittade i trädgården idag....hmm antingen en väldigt stor skalbagge eller en kakelacka:-( Fyy fasen va otäck den va.....måste ut och leta imon om det finns fler....bläää.
Annars har det jobbats lite idag efter det har det varit lungt....Linda, Johan och lille William kom förbi en sväng...alltid trevligt med lite besök.
Nu sitter vi spikade framför tv och kollar på hockeyn....såå spännande väntar på sudden nu.
På Lördag ska Julia ringa.....glöm inte det;-) jag är ju så trög så jag har ju fått bort mina bilder här i bloggen....de som jag hade rullande...näää jag kan inte sånt här...tur man har en vän som kan och vill hjälpa mig:-)
Nu är jag ledig 3dar...ska försöka ta det lite lungt ....tycker bara jag stressar just nu....ska alltid göra så mkt....det få va lite dammigt i hörnen har jag kommit på.

Inga kommentarer: