25 april 2010

Kalas för Maja

Idag har vi haft barnkalas för Maja. Super fint väder har det varit hela dagen så det passade bra att ha kalaset ute. Det var Hilda, Hanna, Thea och Julia som va här.
Igår var Anglica och familjen här på lite grillning, vi hade roligt som vanligt:-) Barnen leker så bra ihop och det är ju så roligt....Wilma ser verkligen upp till de stora tjejerna nu, och Hilda och Maja har ju så kul ihop.
Hv tog även Sm-guld i går:-)
Annars idag har vi dragit upp lite buskar och skit vid garaget...ska sätta lite nytt där är det tänkt.
Imon är det dags att jobba lite igen. Nu har jag lite mer motivation till det så denna veckan blir nog bra ändå. Åhh tänk jag har bestämmt mig över mina gardiner oxå det blir vita öljetter....hoppas det blir bra nu. Ha en bra söndagskväll nu det ska jag ha:-) Lite bilder kommer här:-)

Inga kommentarer: