21 april 2010

Skönt att vara hemma:-)

Idag
och igår har jag varit hemma med Maja hon hade feber i måndags och jag trodde att hon skulle bli sjuk men det blev inget av det.....men skönt var det att vara hemma ett par dagar;-)
Wilma har varit på dagis så jag och majsan passade på att åka och leka med Anna och Moa i dag på fm. Vi tjötade och drack kaffe och så....mysigt som vanligt hade vi. Moa är ju bara för go....hon är mer vild än tam skulle jag nog vilja säga;-) Så gulligt så...en sån unge har jag beställt till nästa gång....smidig värre.
Och Maja var nöjd över att få vara med bara sin mamma lite oxå...jag tror de behöver det ungarna. Nu leker Wilma med Elwira och jag sitter bara och njuter av mitt kaffe;-)
Måste nog säga att jag är så otroligt trött på jobbet just nu.....brukar tycka det är roligt att jobba men nu är allt bara skit tycker jag....har absolut ingen lust att åka och jobba imon men det är väll bara att ta sig dit! Undra om jag inte borde testa nått annat snart frågan är bara vad??? Trivs ju att jobba med människor men det kanske är dags att se nått annat, fast ibland är man ju inne i sånna perioder, det brukar ju gå över.
Får väll hålla mig kvar ett tag till och sen kanske man kan få en liten bebis med tiden och efter det kanske det är roligt att jobba igen vem vet!!!

Åkte en tripp och skulle kolla på gardiner idag igen men vad trött jag blir det finns ju inget....får väll vara utan:-(

Nytt mål har jag oxå....jag ska röra på mig lite mer än vad jag brukar....nu ska det promeneras....så imåndags var jag, anna och lissan på ett promenad och igår gick jag och lissan i 1½ timme så skönt så.
Mitt mål är att gå 1 timme 4 gånger i veckan det borde man ju hinna me´. Kanske att man kan gå ner nått kg då.....det funkar inte att bara äta bättre känner jag....det behöver hända nått mer. Vi får väll se:-)
Nähe nu ska det städas bäst att passa på.

Inga kommentarer: