09 april 2010

Kalas för en söt liten 3åring.

Nu i kväll har vi haft kalas för lilla Maja som blir 3år imon. Hela tjocka släkten har varit här, och Maja har fått massa bra saker, kläder, städset, dockservis, pippifilm, pippisaker, uteleksaker, spel och lite annat smått och gott.
Vi har ätit tacos, och tårta och kaffe...det va gött det:-)
Maxi har väldigt goda tårtor, inte så dyra heller....finns en bit till frukost för oss imon oxå;-)....väldigt bra för mig som inte ska äta sånnt men va fan det springer jag ju bort fort i helgen på jobbet;-)

Annars idag har vi inte gjort mkt....städat, tvättar, lagat mat, pratat i telefon och druckit kaffe....ungefär som en vanlig dag skulle jag vilja säga.
Wilma har lekt med grannflickan Ebba de har haft hopprepsskola...söta de är.
Ebba tog med sig Wilma bort till fritids för hon hade glömt nått där så för första gången har wilma gått iväg ganska långt själv....lite nervös var jag allt men det gick fint. Hon är ju så stor och duktig.
Nu har vi tittat på sista avsnittet av solsidan....massa ++++ till det programmet.
Nu dags att ta hand om disken...mindre kul.

2 kommentarer:

Lisettes drömmar sa...

Dagens solsida va ju klockrent! fan så jag garvade till cykellåset. tror jag satt här å skrattade genom halva reklamen! :D

Hannas vardagsliv sa...

haha ja fan va roligt det är...bästa programmet:-)