29 april 2010

En Mysig Dag!!!

Idag har vi haft en skön dag med massa skoj. På fm var jag och barnen på a6 med Anna, och Lissan och de små söta ungarna:-) Man blir ju inte alls sugen på en bebis eller så när man se de små söta ungarna:-)Åhhh så mysigt men de blir ju stora ganska fort....och 3år ganska fort oxå...och det är ju inte alltid så kul....men Maja va ganska lugn på a6 ändå envisades bara med att gå in i leksaksaffären och sen är det bara så att hon har en väldigt trög mamma som aldrig ta med sig nån vagn så det slutar alltid med att jag få bära på ungen stackan hon är ju inte så stor igentligen.
Jag köpte iallafall en lampa till vardagsrummet och sen fick tjejerna var sin keps.
Vi var på ikea och fikade och jag lämnade in båda tjejerna på småland, det var första gången Maja var där....hon tyckte det va super roligt.
Nu på em har vi varit nere på marknad här i taberg, de har hoppat i hoppborg och ridit....Maja bröt ihop totalt när hon inte fick rida en gång till....åhhh nej tänker jag....hon kan nog bli en häst tjej....inget jag vill. Hon tjatade hela tiden att hon ska köpa en häst och bygga ett stall i trädgården....en utmärkt ide´;-) Så det får nog bli en tripp till bårarp och hälsa på Julias häst...snarast.
Håller även på att fixa lite med vardagrummet och det blir så bra så....ska hämta hem symaskinen i helgen nu så jag kan lägga upp mina gardiner. Lite bilder kommer här:-)


Inga kommentarer: