06 juli 2010

Pysseltokig:-)

Då fastnade jag i scrappingen igen....shit asså har suttit och pysslat i massa timmar. Men så roligt det e, skulle kunna sitta hur länge som helst om man haft tid. Men nån gång ibland kan man unna sig en pysseldag! Lite bilder på det jag gjort kommer längst ner sen.
Idag har det varit barnkalas i hovslätt hos Julia som fyllt 5år. Så trevligt så!
Annars idag har vi inte gjort så mkt, nu ikväll har vi varit ute på en cykelrunda hela familjen så mysigt så.

Jo nu ska jag klaga lite oxå...det gillar jag;-).....min käre man skulle envisas med att ha en sån där sopptunna med sortering. Jag har varit emot denna jävla tunna sen vi fick den....nu går det inte ens att gå föbi den för då spyr man.....ja så när mannen kom hem från jobbet idag skulle han rengöra den ja och där i finns det ganska mkt trevliga djur som larver bl.a.
Undrar om man kan ringa kommunen och be om en tunna utan sortering...det undrar jag....vet inte riktigt det kanske luktar lika illa i den.....men fyyy va äkligt det e.

Det bästa av allt.....7 arbetsdagar kvar....sen semester:-)
Imon blir det en mysdag på jobbet iallafall....jag och Martina ta med fikakorgen och åker på utflykt med de gamla:-) Sen på em har vi möte så ganska lite jobb imon...gött!!!

Inga kommentarer: