13 juli 2010

!!!!!!!

Nu e det så otroligt nära till semestern. 3 arbetsdagar kvar. Nu e det tufft att gå till jobbet. Varmt e det oxå har varit över 30g....man orkar nästan inte göra nått på jobbet.
Har en del dåliga oxå och stackas dem som bara ligger där i värmen....ush va jobbigt det måste vara.

Igår hade vi grilleftermiddag med Mormor och Morfar. Det va så mysigt så.
Denna veckan har jag en del att göra. I kväll blir det ju jobb, imon jobbar jag 7-17 efter det ska jag och Martina har en myskväll, vi ska ta en fika sen blir det bilbingo:-) längtar.....här ska det vinnas pengar!
På torsdag avslutar jag jobbet och tar 4 långa veckors semester....åhhhh yes e snart där.
Då ska jag åka och göra mina naglar efter jobbet, har aldrig gjort det innan men har varit sugen ett bra tag nu och tänkte passa på nu när det e semester.....hoppas man trivs med det och att det går bra att jobba med naglarna sen oxå.
Lägger ut bilder på naglarna sen när det e gjort. Ska även ta en fika med Larsson/Karlsson på torsdag kväll.

Inga kommentarer: