04 juli 2010

Nedräkningen har börjat:-)

Nu har jag börjat räkna ner till semstern 8 dagar kvar efter denna:-).....super härligt.
Känns som jag verkligen behöver ha semester nu e såå trött.
Vilken värme vi fått oxå...igår var det så varmt så man visste inte vad man skulle ta vägen. Lite små kämpigt att jobba då måste jag säga.

I fredags var jag ledig då passade vi på att åka och bada i åsasjön. Anna och Lilla Moa, Lissan och lilla Leah och Lisa och Ian. Det va rikitgt nice.
Den kommande veckan e Majas dagis stängt så nu ska hon gå på Ullstigen med Wilma. Hon tycker det ska bli så spännande. Hoppas nu att hon få vara på Wilmas avd bara men jag tror att det blir så. Så en smidig vecka att lämna på dagis.....annars e det ju lite små stimmigt, eftersom de gå på olika dagis.
Snart ska jag hem på timmar och lägga mig i solen...(om jag orkar)....Ha det fint!!!

Inga kommentarer: