01 juli 2010

Äntligen en ledig dag!

Imon e jag äntligen ledig känns inte alls bra denna veckan på schemat....jobbar 4 kvällar...hmm vill helst bli av med en. Få kolla på det i höst! Ikväll har vi varit i åsasjön och tatt ett dopp...ganska kallt i vattnet....om jag ska vara ärlig så badade alla utan jag....det brukar alltid vara jag som doppar mig först men man har ju blivit lite äldre!!!!

Imon blir det tandläkaren redan kl 8....sen ska vi till maxi och handla sen blir det fika med Anna, Lissan och Lisa tror jag skulle följa me´...e vädret fint så blir det nog nån sjö. Gött för barnen!

Annars i veckan har det inte varit mkt mer än jobb, i tisdags var jag och Anna på a6. Köpte en super snygg klänning!!! Nöjd.
I Onsdags var jag först på stan och givetvis shoppade jag lite till...ops...pär ogillar detta!!!
Sen var jag hos Angelika i butiken och köpte lite där oxå. Sen blev det fika och tjöt hos catta!!! Super mysigt att träffa henne det gör man inte för ofta längre.

Har även rett ut en del problem med vänner .....prata e alltid bra det blir mkt lättare då....så nu vet alla hur vi alla känner och tycker....känns skönt att man äntligen kan sluta älta och älta. För fy fan va jobbigt det e att vara osams och inte prata med varandra...bättre att bara få ur sig allt och gå vidare så gott det går!
Vänner får man ju aldrig för mkt av så det är bäst att ta vara på dem man har!!!

Inga kommentarer: